علم و فناوری و IT
علم و فناوری و IT
خبرهای روز تکنولوژی
قالب وبلاگ

 
اسپری آنتن بر روی درختان مورد آزمایش قرار گرفت و محققان توانستند سیگنال VHF را تنها از طریق آنتن ایجاد شده بوسیله اسپری به 22 کیلومتر دورتر ارسال کنند.

به گفته «رت اسپنسر» مدیر فناوری شرکت Chamtech Enterprises با استفاده از این اسپری کارایی تلفن همراه تا 10 درصد بهبود پیدا می‌کند.

هدف بعدی محققان ارتقای این فناوری برای طراحی اسپری آنتن چند منظوره عنوان شده است که براحتی بر روی تمام سطوح و محیط های مختلف قابل استفاده باشد.

محققان به نتیجه آزمایش اسپری آنتن و کارآیی آن در زیر آب نیز خوشبین هستند و معتقدند محققان اقیانوس‌شناسی، کارشناسان آب و هوایی و حتی جوشکاران در زیر آب نیز می‌توانند از این فناوری استفاده کنند.

مسؤولان شرکت علاوه بر مذاکره با شرکت‌های دولتی،‌ به دنبال جذب مشتریان بیشتری از جمله شرکت‌های تولید کننده تلفن همراه و تولیدکنندگان قطعات پزشکی هستند.

در سال 2001 آژانس پروژه‌های تحقیقاتی پیشرفته دفاعی آمریکا (DARPA)‌ نیز تحقیقاتی درخصوص استفاده از مواد مختلف برای تقویت آنتن‌های رادیویی در تجهیزات نظامی انجام داده بود که نتیجه بخش نبود.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 7 اسفند 1390برچسب:, ] [ 22:20 ] [ متین فرشاد ] [ ]

.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علم و فناوری و IT و آدرس technology.it.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 38
بازدید کل : 13667
تعداد مطالب : 48
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1